CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

terimakaseh ;)

together

Daisypath Anniversary tickers

Selamat Datang 2012

Assalamualaikum Malaysia Brunei !



weyhh , sumpah lame giler tak bukak dairy nihh ! rindu ahh kat follower follower blog nihh , da lame tinggal blogspot nihh , last update pom dah lupee . Korangg ade agy kee intai intai blog kusam nihh ? borinkk kan ? takde critee menarek langsung ygg di updatee . Bukan apee , takde mase lasum nak layan and duduk coret criter nihh , lagy pom , penyakit M aku makin lame makin menjadi jadi dohh. Tak tahu ahh penawar nyee apee ! kalau ade tips nak hilangkan penyakit M nihh , korang kongsi kongsi lhaa keyhh ? pejam celik pejam celik , daa masuk tahun 2012 lhaa ! wohoaa ! excited lhaa kan , tahun baru , azam baru , umur baruu , tapi pakwe still yang lame, heee :D aku pun dah masuk semester empat , boleyy dipanggil senior jugak lhaa . senior kee ? junior junior aku lagy matang kott dary akuu . HAHA . so ape cerr hah ? aku just nak hidop kan balik lhaa blog nihh . sayang weyhh law nak delete jee kan ? ape ygg kurang lam blog nihh , korang komen komen lhaa yee , aku takde nak ambek haty ahh law komen korangg tuu pedass pedass , budak baru blaja kan ? blogspot banyak daa berubah , cam fesbuk lhaa , ade timeline tuhh , ntah ape motif bende alah tuhh . So , memandang kan aku baru masuk lhaa konon nyee lam dunia blogger nihh , korang korang si blogger ygg aktif , tolong lhaa tunjuk ajar ape ygg patut keyhh ? ilov youu olss . muahhx !


No comments:

Post a Comment