CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

terimakaseh ;)

together

Daisypath Anniversary tickers

-KEJU AZZURA ISMAYL


duk sibuk sibuk blogwalking merate rate blog org ,
aku tersinggah pulak satu blog cinta nihh .
menarik entry entry die !
banyak pasal cintan cintun nihh .
 dan aku terbace pulak satu tajuk entry : 
TIPS MENGERATKAN HUBUNGAN CINTA .
wahh , wahh , suke bebenorlhaa aku .
lam entry ade banyak sgt tips tips ygg boleyhh dipakai ,
contohnyaa :

BERI PENDAPAT PROFESIONAL
sekiranya kamu sudah membuat pilihan lebih baik jangan bertanyakan sekali lagy hnya untuk mendapatkan penegasan daripadanye. Namun, jika kamu benar benar ingin melibatkan nya, belajarlhaa mnedengar pandapatnye. walaupon trnyata pilihan nya kurang bagus buad kamu, jangan marah atah meremehkan seleranya, jelaskan dengan baik, (tanpa nada tinggi) bahawa pilihan yg die berikan agak kurang tepat . selain itu , situasi ini tidak menimbulkan pertengkaran dan tidak membuatkan dirinya berasa diabaikan.

 nota kaki : dalam hal kami berdua  lam hal bab beri pendapat nihh , mmg die serah kan sratus pratus kat aku , aku pon tapaham kenapa die tak brani nak bg pendapat , sedangkan kadang kadang uhh , taste kitorg same jee , mybe die maseh malu malu agy kot ngam aku , ye ke bie malu ngam sayee ? meoww ! hikhik , gedik gedik lakk , seriously , kdg kdg uhh , kitorg penah gadoh sebab nak tahu pendapat masing masing , contoh nyee , law kuar dating , kol6 ptgg , dye akan tnye aku cenggini :
beby nok balik truhh ke beby nok singgoh mane mane ?
aku ngam selamber akan jawab ,
atas bie ahh , ikot ahh .
disebabkan soalan cenggituhh ,
kitorang akan masam muke sampai depan umah aku .
adatlhaa kot gadoh gadohh cm nihh .
jangan kerana pendapt kite gadoh sampai maki maki !
tak elokk aww ! ingat !
ikoti entry seterusnya tuk dapat tips lain :)




No comments:

Post a Comment